Translate

czwartek, 29 sierpnia 2013

Ciąg Dalszy Stare Piosenki Oddzia Zamknięty - ANDZIA I JA

Oddział Zamknięty - ANDZIA I JA
Ludzie, nie mówcie że nie znacie.



Przyszła do mnie, nie wiem skąd, 
zawróciła w głowie tak dokładnie; 
teraz rozumiem, to jest to. 
Jedna z nią noc i już przepadłem 

ref. 
Andzia!... o Andzia! 

Patrzę wokoło i jest mi źle, 
coraz więcej widzę i jeszcze więcej. 
Muszę więc szybko z nią spotkać się, 
z Andzią życie będzie łatwiejsze. 

ref. 
Andzia!... 

Teraz już bez niej nie mogę żyć. 
Wszystko, poza nią, jest nieważne; 
świat w kolorach daje mi, 
ja i ona już na zawsze..

ref. 
Andzia!...


Eng

She came to me, I know not where,
turned the heads so thoroughly;
Now understand, this is it.
One night with her and I'm lost

Andzia!... ooo Andzia!

Now, without her I can not live.
Everything outside is null and void;
world in the colors gives me,
me and it goes on forever ..

Andzia!... ooo Andzia!

I look around and I'm wrong,
I see more and more and more.
So I have to quickly meet with her,
Andzia of life will be easier.

Andzia!... ooo Andzia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz