Translate

czwartek, 29 sierpnia 2013

Ciąd Dalszy Stare Piosenki Balcar Maciej - MOJA ROZMOWA


Balcar Maciej - MOJA ROZMOWA


Tyle rzeczy chciałbym Ci powiedzieć,
Tyle pytań chciałbym Ci zadać
Lepiej jest może czasem nie wiedzieć
Ale chce tylko z Tobą pogadać

A tu ciągle nie miejsce,nie pora
Nie ma czasu,by usta otworzyć
Wiecznie wracasz do domu zmęczona
I zasypiasz, gdy się tylko położysz

Gdybyś chciała choć raz porozmawiać 
O czymkolwiek,o tym,że pada
Tak stęskniłem się za Twoim głosem
Chociaż chwile ze mną pogadaj

Wiem, że może nie jestem tak mądry
Że niewiele ze świata rozumiem
I nie zawsze mam wyraz pogodny
Ale nie wiesz jak bardzo Cię czuje

Szarpnij krzykiem struny tej ciszy
Co zasypia i budzi się z nami
Tak bym chciał jeszcze raz w to uwierzyć
Że się kiedyś na śmierć zagadamy

Że się spali koszula na desce
Że łazienka się łzami zaleje
Że nam obiad wyleci w powietrze
Nie milcz dłużej,bo oszaleję !
Szaleję !

Ang ----

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz